Karate Prank NYC

Karate Prank NYC


– Uh! (motorcycle crumbling) – Whoa! (heavy metal music) ♪ Hey ♪ ♪ Hey ♪ ♪ Hey ♪ ♪ Hey ♪ – Yo, you just bumped into me! What are you gonna do about it? You wanna make this an issue? You wanna start
something, let’s go! (horn honking) – What are you talking about? – Let’s do it, let’s
bang it out, c’mon! – Dude, you don’t
wanna mess with me. – You know what actually,
I do wanna mess with you. What do you wanna do?
– Please, please don’t mess
with me today man. – Oh, please don’t
mess with you. You ain’t gonna do (beep). You ain’t gonna do
nothing, nothing. Do something, let’s go. – Yah! (breaking glass and screaming) – [Woman] Oh my god. – [Man] Oh! (grunting) – Ooh! – [Woman] Oh my god. – [Bystander] Oh my god. – Oh, is that your bike? Nice bike. – Man, relax, I’m good. I’m good, man.
– Very nice, bro. (loud grunting) (motorcycle collapsing) – Oh! (grunting) – Woo hoo hoo hoo! (powerful grunting) (nervous laughter) – [Female] Are you kidding? – [Bully] Don’t
hurt my bike, dude. (grunting) (motorcycle collapsing) – Had enough? Yah! Yah! (nervous laughter) – Ah! Boom, boom, whoa! – I wouldn’t mess with him. I think you’re done, pal. – [Bystander] Oh my god. – You’re gonna be
my karate teacher? – No. I’m gonna be your sensei. – You think I’m gonna let you fill these kids heads
with that garbage? You’re nuts, man. – Hey sensei, is there
any particular way you want me to
wash these windows? – No, I don’t give a sh– ♪ Back in the game ♪ ♪ Breaking hearts again ♪ ♪ You better watch out ♪ ♪ ‘Cause I’m back in the game ♪ ♪ Oh yeah ♪

100 comments

  1. WAIT A MINUTE… ALL EPISODES MAY.2
    SEASON 3?!!!!😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

  2. Wow…..amazing and so realistic lol

    Damnit…just realized this is cobrakai…..why, did you make something so silly? Your show is much better than this lol

  3. That would have been funny if that guy at the end who says not to mess with him was the karate kid and really threw everyone off lmao.

  4. ꧁ ༺࿐༺ঔৣৡۣۜ͜͡ৡঔ𒀱बंदMoͣnͭey預言者GGमुझे𒀱ঔৣৡۣ͜͡ৡ༻࿐༻꧂ says:

    婆が汚い言葉使うな。
    くたばれカス。

  5. 1:24 two nypd officers 👮‍♀️ see the lights in the grill also WTH PEOPLE Just Ignore The Flippin Cameras 📷

  6. What is the prop motorcycle and the other things made of?

    Imagine just seeing your friend smashing bunch of rocks

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *